Vagga sjunga gå och nagelfunderingar

Goddag! Idag har jag och Sixten varit på babysången för första gången.
Han sov sig igenom hela sångstunden och det känns ju lite knepigt att sitta där helt ensam o sjunga och göra rörelser på någon som sover... njaa. Jag vet inte riktigt, men han är ju fortfarande så liten så om några veckor är det kanske full fart istället! Kul med så många mammor o bebisar, men ingen Petra o Filip?!:(

Utslagen hjälte på fina Tummenfilten:) Tack igen Knin o Tott♥


Nu är hela familjen samlad igen! Vi har precis ätit allihopa och laddar nu för lite kalas!!
Majkens kompis Julius fyller 2 år idag! GRATTIS!
Pappsen ska ta med Thea till badhuset undertiden vi kalasar! Blir bra för lilla surpuppan att få ha pappa för sig själv ett tag:)

Appropå ingenting har jag just klippt naglarna på barnen. Börjar bli MÅÅÅNGA naglar att hålla i trim. 80 st med mig själv ju (K måste man påminna oxå;) Sen växer ju allas naglar i otakt:/ Sen allas hår som ska klippas, öron som ska topsas, ben som behövs rakas o rumpor att pudra håhåjaja..höhöhö...

Aja.. Ikväll ska jag tradera litegranna så jag får bort alla högarna med kläder som bara växer!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: petra

ååh, jag vill så gärna gå, men vi är på babymassagen som dumt nog är samma tid. det är 5 veckor framöver. fast nästa vecka är det på onsdagen, så då skulle jag ju kunna sjunga:)Finns det platser kvar tror du? kanske skulle kunna köra varannan gång sång o varannan massage:) Vill ju så gärna!

2011-09-06 @ 16:28:45
URL: http://petand.blogg.se/
Postat av: Linda

Trevligt att ni kom på kalaset, och Julle tackar så mycket för alla paket han fick!

Hoppas att Majken hade kul också!

Dom där naglarna är ju för jäkliga på att växa alltså, tycker man får klippa dom var och varannan dag!

Vi kommer gärna förbi nån dag och kollar på lite flick-kläder, kan ju ta med lite kläder efter Julle om Sixten vill ha :)

2011-09-06 @ 20:53:14
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0