Under trappen gömmer sig dom här

Efter några veckors försening dök nya Scooter S upp på babyproffsen idag! En timme senare var vi på plats i Borlänge för att hämta ut den.
Nu är min vagnsamling komplett och jag har dom bästa vagnarna av dom bästa:)
En för varje tillfälle haha.. (jag vet jag är en nörd)

Cameleon RED limited edition -10
& Scooter S i färgen PP Black -12

Svarta chassin is the shit!!

Syskonvagnen Urban Jungle Duo -11

...Och till sist en väääldigt gammal Emmaljunga. Årsmodellen är nog 70 eller tidigt 80-tal!? Rätta mig gärna om jag har fel!


Kommentarer
Postat av: petra

Ja han har lite bra dagar emellanåt när han ler som sjutton, synd bara dom inte är så ofta..eller de kommer oftare o oftare tack o lov så det går ju åt rätt håll:)

Ja visst är det typiskt. Jag ringde församlingsgården här om dagen o hörde men det fanns inga platser kvar, men vi står som reserver.

Vad roligt att ni kommer på dopet, han önskar sig ingenting speciellt. Tycker bara dte är kul att ni vill komma o vara med o kalasa:)



hihi vad du är rolig med dina vagnar, jag är också sugen på en till vagn, fastän att jag har en asbra, men man vill ju alltid uppdatera sig lite:D

2011-09-09 @ 16:44:18
URL: http://petand.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilken underbar gammal Emmaljunga sulky.
Finns det möjlighet att få köpa den?
Den är från 1981, vet det med säkerhet så vi haft en likadan sulky i släkten när jag var barn.
Är den till salu?
Jätteintresserad.
Maila gärna svar.
Med vänlig hälsning, Daniel

2012-09-17 @ 19:44:19
Postat av: elin jäntti

Hedda har första tjing på sulkyn hoppas jag????
Men du ska inte sälja den för den är på tok för fin för att säljas!!

Men eftersom du är barnvagns nörd så kanske du kan hitta en till mig också ;)

2013-01-06 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0