Färdigshoppat

Idag har vi äääntligen kommit ur ytterklädesträsket! Det gäller ju att vara ute i goood tid för att hitta på rätt storlekar men nu ORKAR jag inte handla mer!!!
Majken fick en overall från Polarn. Storlek 98. Hon provade en Didriksson först men den här satt bättre på lilla Majkiepajkie, sen kändes den lite tjockare och gosigare än den andra!


Mamma Persson fick oxå sig en jacka. En tråkig dunparkas från Everest. Förra vintern var ju så satans kall så i år är det dun som gäller för mig. Den kanske åker tillbaka om jag orkar leta efter en snyggare men det gör jag nog inte..humhum.

Vi köpte ju en doppresent till lilla Filip oxå men den kan jag ju inte visa heller:)

Nu ska vi hoppa in i duschen allihopa. Tjejerna blev måttligt smutsiga när vi lekte i lekparken inne i Borlänge centrum.. Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0