Utehäng

Vi är ute på en liten promenad/utflykt! Majken o Sixten åker vagn och Thea som är stora tjejen fick för första gången cykla bredvid oss:) Man måste ju ha stenkoll på Thea i trafiken så vi har tagit en massa omvägar så vi har kommit på lite lugnare vägar..
Inne på Ica köpte vi fika och nu leker tjejerna i lekparken! Jag o K sitter med varsin mobil och nördar.

Ikväll kommer mamma och ser efter Thea o Majken för jag och K på vårat livs första föräldramöte på dagis! Håhåjaja... Nu ska vi byta blöja ute i det fria för Majken sitter o pruppar!

Nu vet ni på exakten vad vi sysslar med alltså:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu blev jag avundsjuk! Vill också vara med!!!

Förresten tycker jag att det skrivs för lite om mig i den här vloggen

2011-09-28 @ 19:55:32
Postat av: eva27

Häftig bajsställning Majken har!

2011-09-28 @ 23:25:28
Postat av: Amelie

Åh va söta dom är!

2011-09-28 @ 23:31:55
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Heja majken! Vilken härlig bild

2011-09-29 @ 12:39:00
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0