Två månader

Idag blir Sixten två månader! Han kan redan hålla upp huvudet stadigt ett längre tag och "stå" och hålla upp sin egen vikt en liten stund. Han har börjat jollra så gulligt, älskar att bada, sover minst två längre stunder per dag och utseendemässigt är han en rejäl blandning av oss alla i familjen:) Ska lägga upp bilder på barnen i samma ålder får ni se:)  

Jag har fortfarande inte riktigt fått in i skallen att han är född den 25e och INTE den 24e som han var beräknad till. Hans fyra sista siffror har jag heller inte helt kläm på, så Kristoffer har fått sätta upp en lapp på kylskåpet med alla barnens fullständiga födelsedatum så jag ska lära mig nån gång:) Å andra sidan kan jag fortfarande inte skillnad på höger o vänster heller ... *morsan med stenkoll*

Förutom att Sixten "fyller" två månader så suger den här dagen hästballe.. Det finns INGENTING att hitta på när man är ensam hemma en söndag! Mamma, pappa, Fia, Nenna o David är i Stockholm och roar sig (okejdå, lidingöloppet) så vi har BARA tråkigt! Inte ens en rutten loppis har väl öppet häromkring!
Nää OM Kristoffer fick jobb i någon annan stad skulle jag absolut kunna tänka mig att flytta!

Thea ramlade på cykeln oxå så hon har världens fläskläpp och skrubbsår på armarna o pannan. Hela em har hon suttit och smågnällt. Enda gången hon har varit tyst var när jag plockade fram godispåsen o kebabchipsen haha..

Majken har roat sig med att klä på och av sig hela dagen.. pjuh..  

Just ja.. Maggiekusin o Eva var förbi en snabbis och lämnade ett tidigt paket till Majken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0