tisdag

Alltså. Killar är mongo. Iaf Kristoffer! Farmor ringde nyss till honom och frågade om han inte kunde komma upp på hammarbacken och hjälpa till att bära in ute möblerna. K frågade då í sin tur mig om det gick bra att vi kunde åka upp dit ikväll. Då blev jag tvungen att fundera så vi inte skulle på föräldramöte just ikväll, så jag var tyst. Under tiden i telefonen medan jag funderade i en halv sekund sa farmor såndärnt man liksom säger när man inte vill vara till besvär fastän man har bett om något"-Nä men strunta i de". Då säger K bara "-okej, hejdå" och lägger på. åååååh..

Efter ett andra världskrig med Thea nu på morgonen kom hon äntligen iväg till dagis. Tänk att det ska vara SÅ jäkla viktigt med vilken färg det är på kläderna!! Och jag VILL INTE att hon åker till dagis i prinsesskläder!

Nu är iaf huset städat och jag väntar på posten. Eller så tar vi en snabbvända till lekparken? ja så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0