Söndag

Kristoffer har precis dragit på sig kroppsstrumpan så nu sitter vi här i soffan och tänka sig, barnen sover!!!:)

Sixten ligger här bredvid mig helt utslagen. Han var vaken nästan hela dagen igår och idag har han sovit i ca en timme sammanlagt! Men han har inte varit gnällig alls och på nätterna sover han iaf, tack o lov. Han är ju fortfarande så liten min lilla skrutt.. Inte ska han väl börja vara vaken så mycket alla redan;) 
Men det beror nog mest på att vi har rännt fram och tillbaka hela helgen. Thea o Majken kände oxå av om jag var uppe i varv när dom var mindre.


Thea tyckte kalaset hos Emilia var jättekul och har sen ett par veckor börjat prata om sitt kommande kalas. "Pappa, Nu är jag tre år, nästan fyra, men efter tomten kommer då fyller jag FYRA ÅÅÅÅR"


Nu ska jag titta om jag hittar på någon bra 2-års present till Majken på nätet!
Godkväll!
 


Kommentarer
Postat av: eva27

Å varför finns det ingen bild på pappan i kroppsstrumpa!?

2011-09-18 @ 20:45:36
Postat av: Lill å Trollen

Det var roligt att ni kom.. :) Hihii, gullig Thea är.. :)

2011-09-19 @ 14:17:30
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0