sol

Nu är 350 kronor betalda för Thea som ska börja på "rytmikkurs"!



Jag har inte riktigt kläm på vad det är för något.. Dans o lek till musik kanske?;)
Kursen är för 3-4åringar och startar den 19/9. Det blev ju ingen fortsättning på bamsegympan vi gick på i våras men detta kommer nog passa lilla damen perfekt! Hon älskar att dansa o spexa.


Kristoffer har jobbat extra i mån o tisdags så därför dålig uppdate.
Nu ska jag klä på mig och tvångsmata Sixten med lite tutte, han har fuskätit på ena tutten så den gör ONT. Sen ska vi sätta Majken i vagnen och ge oss ut på rönnbärsjakt. Min pappa fyller år imorgon så vi ska försöka oss på ett litet höstarrangemang:)

Solen skiiiiner ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0