Sailors

Hösttermin= fotografering! Thea ska ta dagisfoto den 24 okt och sen har väl Villgott fotografering den 2 nov om jag inte såg helt fel?! Då ska jag se till att få ihop alla knoddarna på samma kort! Det är ju så kul att jaga matchande kläder till tre stycken:)

När vi var små måste det ha varit enklare med matchningen!
Vad var liksom grejen med sjömanskläderna på alla foton?? haha.. Någon mer som känner igen sig eller var det kanske bara min morsa som var lite "efter"?

Sofia, jag och Linnea för många år sedan...


Kommentarer
Postat av: eva27

Gud så gulligt o ni ser ju exakt likadana ut idag!

2011-09-30 @ 22:40:06
Postat av: Amelie

HAHA! Vi hade också sjömanskläder när vi var små!!!!



Bilder från ullared kommer... stay tuuuned!!

2011-10-01 @ 15:35:31
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0