Onsdag

Idag har jag sprungit fram o tillbaka hela dagen! K har jobbat extra så jag tog med mig Thea upp på lasarettet för att lämna urinprov. Thea har börjat krångla lite med kisseriet så jag ville utesluta UVI först o främst, men stickan visade ingenting alls så hon alltså bara en släng av syskonsjuka! 

På vägen hem gick vi förbi Fia o hennes kompis Stina som helt självmant tog på sig att vara barnvakter åt Thea o Minken:) Jag och Sixten gick hem, tog ett mysigt bad och åt lunch sen slutade K jobbet. Vi gjorde oss iordning och åkte till kyrkan på "kyrkbus" allihopa!

På tal om kyrkbus så ska Sixten döpas under nästa kyrkbus! Alltså onsdagen den 5 okt kl 14!
Det blir lite annorlunda och enkelt men det ska nog funka det oxå.
Till skillnad mot tjejerna ska han döpas i morfars gamla dopklänning! Den är så gammeldags o fin:)

Efter kyrkis gick vi upp på stan och Thea o Majken fick köpa nåt nytt att pyssla med hemma och då blev det lera såklart! Dom älskar att dega:) 


 Nu ska jag snart göra iordning räkmackorna!
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: eva27

Va mysigt att Sixten ska döpas - å i brorsans dopklänning!

2011-09-21 @ 20:41:05
Postat av: Emelie

Vi längtar tills nästa bebisträff:)

2011-09-22 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0