Kalas och systerträff

Vi var ju på kalas igår, jag Majken o Sixten:) Det var jättekul att få vara med på Julius stora dag! Tror ni jag har nå foton därifrån då? Nää:( Eller jo, ett på Sixten när han har lånat Julles sköna säng men det gills ju inte!!
Majken är ju hyper så det hanns liksom inte med...:/

Vi var hem till Nenna och hälsade på! På nåt konstigt vis finns det alltid choklad o fika i alla dess möjliga former hos henne. Prydnadssaker och en balkong utan skyddsnät finns det oxå...Huuh

Tjejerna får sitta på en pall mitt på golvet när det är ätdax. Kan ju bli kladdigt annars;)


Fjortisfia var oxå där och spanade in Linneas nymålade köksvägg..
Ser ut som hon ska öppna pizzeria eller nåt haha..

Jag hittade ju på henne i lördags när hon skulle börja med målandet!
Checka in den såkallade stegen.....

När vi skulle hem fick jag någon slags överenergi och tog Sixten på magen i Babybjörnen och båda tjejerna i gamla skruttretrovagnen ist för att ta bilen som stod nere vid ABB. "Det är ju så mysigt med en kvällspromenad.."
Det var väl ingen vidare idé sådär vid kvällsmat och läggdaxstund.. Barnen gnällde och jag var helt SJUKT svettig när vi kom hem!!!

Nu ska jag lägga mig med Sigge! Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Emelie ohlsson

Min kommentar här

Ovan! Nu är jag nyfiken på vilka vagnar du har! Ut med bild bums :)

2011-09-08 @ 06:45:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0