I god tid

Ullared i all ära, men i år passade det inte att åka dit och fynda julklappar o födelsedagspaket som förra året, så jag och Kristoffer satt oss tillsammans i soffan och klickade hem lite olika leksaker till barnen!
Som med allt annat är vi ute i väääldigt god tid, men jag gillar att dela upp såna här kostnader:)

En del av grejerna från hiko.se och lekmer.se...

Blev MYCKET billigare än att gå upp på leksaksaffären (tyvärr..för jag gynnar gärna dom få butiker vi har här i stan, men prisskillnaderna är enorma på vissa varor!)

Idag har min minsta lilla plutt låtit mig hinna färga min gråa utväxt i håret och traderat:)
Thea har stimmat hela dagen och tyckte rytmikkursen idag var kanonskojig.. Fast jag tycker lite synd om Majken.. Fanns ju ingen gymnastik eller nåt annat alls som hon kunde gå på. Hon som verkligen har lite överskottsenergi att göra sig av med. Alltid Thea som får göra mest saker, jämt. Å andra sidan är hon ju äldre såklart, men ändå lite orättvist.. Jaja.. Nästa termin ska vi fixa nåt iaf!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0