Höstreconding

Idag har Kristoffer putsat till min pärla haha..
Han gillar att smörja naven och allt vad det heter.. Det gäller ju att sköta om sina grejer så dom håller ordentligt sen får man bättre betalt när man säljer. Så JA. Jag är ju en nörd men en smart sådan;p

Testade även vinterdäcken jag köpte till vagnen i somras och det gick smidigare än jag förväntade mig, så nu ska den väl rulla fint även i vinter:)

Provade bästa åkpåsen i liggdelen. Voksi heter den och passar året om!
Underdelen är i ull som värmer på vintern och svalkar på sommaren. Överdelen är gjord av äkta dun och höll alldeles perfekt värme i vintras även när det var som kallast.
Bäst av allt är att man får 2 stycken dunöverdrag i olika längder så den passar ända upp till 5 år och den tillhörande kudden är väl för cool?:)   
Kostar 1999:- men är väl värd pengarna! 


Nu ska jag laga en lite försenad lunch. Vi tog sovmorgon imorse så allt har blivit förskjutet.
Senare på em ska vi åka en sväng till lekparken. Antingen på stan eller den roliga ute i Persbo!? Va sjutton heter de? aja strunt samma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0