Hemmadag

Igår hade vi en riktig hemmadag. Vi klippte gräset för sista gången för i år (förhoppningsvis), plockade undan några av utemöblerna, gjorde fint i blomkrukorna o möblerade om lite i garaget.. När vi kom in bakade vi en äppelkaka med saffran o mandelmassa.





Linnea var här senare på kvällen och åt korv o nätshoppade. Hon är värre på att handla grejer än mig alltså! Hon satt i 2 timmar o upprepade "-Jag måste ha dom, jag måste ha dom, jag MÅSTE ha dom"

Idag har vi lite ärenden att uträtta. Helgen bjuder ju både på dop och födelsedagskalas. Typiskt bara att Kristoffer jobbar hela helgen.. Känner mig som världens ensammaste när vi ska iväg på kalas o sånt utan min andra hälft haha..

Nu ska jag hiva på ansiktet och göra iordning alla barnen så vi får komma ut i fina vädret nån gång!
Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju inte lägga ut dom??? då kanske någon annan köper dom

2011-09-16 @ 14:51:39
Postat av: eva27

Gud, va ni har mysiga dagar!!!

2011-09-17 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0