Hallå?


Hallå vagnen, vart ääär du??
Nu börjar jag bli trött på att bara ha gamla retrovagnen till Majken. Den har inget liggläge så hon kan ju inte sova middag i den..
Jag vill ju köra bugga ju!! Så kan K köra Majken i denna när vi är ute hela familjen:) 

"En ny vagn igen" tänker ni kanske nu? Men till mitt försvar fick jag den i ett garantiärende så jag behövde inte betala många kronor för den. Den påminner ju som sagt om gamla älskade Nitron så jag är ganska säker på att jag blir nöjd med den. Om inte kan jag alltid sälja den och tjäna en slant;)

Den skulle kommit förra veckan men blev försenad, som vanligt när jag beställer saker...


Kommentarer
Postat av: emelie

jaha, trodde de var en ny syskonvagn =)

Din vagntokiga kvinna! haha !! =)

Det blir en Scooter S för min del också, när Havanna inte längre ska ha nitron! =) Den säljer jag då!

Nej hon har nu bytt till sittdel, var ett tag sedan..



Går allt bra som 3 barnsmamma?

Kram

2011-09-02 @ 23:27:01
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0