Fredag

Nu sover tjejerna sedan ett tag tillbaka och Kristoffer har en liten knölkorv i famnen som absolut inte vill sova:/ Han är pruttig och gasig.. Dumma mej som inte kan motstå massor av lök, kål och annan stark mat...


Idag har det varit full rulle hela dagen! Kristoffer, Thea och Majken började dagen med att vara med "Knallisgruppen" ut i skogen på fm.. Dom hade plockat lingon och kokat sylt över öppen eld:) Fast jag glömde ju bort att skicka med dom ett korvpaket så dom oxå kunde grilla..typiskt!  
Alltså, kan ni förstå hur skönt det är för mig när Kristoffer tar med sig tjejerna och gör något bara dom, så jag och Sixten får ha lite i lugn å ro? Speciellt nu på hösten, att kunna ta en promenad med honom i vagnen utan att Thea och Majken är med och stimmar runt! Vi gör ju nästan allt tillsammans annars så det kan vara skönt att pausa huvudet en liten stund.

På em tog vi en fika med Eva på lilla staden. Det märktes att Thea o Majken hade saknat henne:)

Majken var mallig över sina nya skor.."Fammooo, titta jaa haa", sa hon och skulle visa Eva.
 
På Kappahl hittade jag denna åt Sixten. Tänkte han och pappsen kunde få mysa ikapp i varsin onepiece framöver:) 
Värsta mycke USA-tema på plaggen i butikerna nu..

Nää lite vatten på ´re här sen ska vi sova! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh en sån måste bara Havanna HA =)

Skit snygg ju

2011-09-02 @ 23:47:04
Postat av: eva27

Och jag har saknat dem/er!!!

Kul att bloggen är igång igen!!!

2011-09-04 @ 14:11:02
Postat av: eva27

Och jag har saknat dem/er!!!

Kul att bloggen är igång igen!!!

2011-09-04 @ 14:11:34
Postat av: eva27

Och jag har saknat dem/er!!!

Kul att bloggen är igång igen!!!

2011-09-04 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0