tisdag

Nu har vi haft tvådagarskalas för Majken och imorgon fortsätter kalasandet för då är det dax för Sixtens dop!!

Idag har jag sprungit runt och letat klänning till Thea som hon ska ha imorgon och det blev en från Åhlens. Gillar deras barnkläder mer o mer.. Blidde en mönstrad blå, men den gick hem hos henne ändå. Iaf idag.. Får se hur kinkig hon blir imorgon.. 

Tårta nr 1.

Tårta nr 2.

Thea har väl varit lite avis på att bara Majken fått paket.
Hon sa redan i söndags "- Mamma, Majken klarar nog inte av att öppna alla paket så jag måste hjälpa henne lite grann, Är de okej eller?!"
Ni ser hur hon är påväg att riva av henne paketet va?:)






Ist för att flytta har vi börjat planera för ett nytt kök här hemma, men jag vet ju för sjutton inte vad jag ska börja med!?!? VI ÄR FORTFARANDE INGE HÄNDIGA sen blir vi ju avbrutna hela tiden när vi ska försöka planera!!!

Ett IKEA-kök blir det definitivt och luckor, bänkskiva o tapet har jag redan bestämt ,men jag vet ju inte HUR o VAR skåpen och vitvarorna ska sitta! I vilken ordning liksom.. Hmm.. Måste kanske starta med att ladda ner såntdär köksplaneringshjälp-program? kom med tips!!

Nä nu ska jag sova. Sixten somnade i vagnen när vi hade kommit hem från "Lysmasken" (typiskt..) och han sover fortfarande! Att gå och amma i mörkret var ingen hit kan jag lova, det blåste ju satan ute!

Goodnajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0