Söndag!

Idag åkte jag, Sixten, Hanna och Malva iväg på Meandiparty hos Mia. Tidigare tyckte jag att den här kollektionen är långt ifrån den finaste dom har gjort, men väl på träffen ångrade jag mig och allt blev ju så himla fint.. 

Jag fick sån bra hjälp att matcha ihop kläder som barnen kan ha tillsammans på syskonfotot, "höstmönstren på body, tunika och kanintunikan) men nu när jag klickade mig in på Polarns hemsida ångrar jag mej jööööö!!! (Kan man söka hjälp för beslutångest?)

Kycklingtröjan SKA jag behålla iaf! Den tyckte till och med Thea var rolig...
Håhåjaja.. Men SKIT i kläder nu!


MAJKEN FYLLER 2 ÅR IMORGON!!!!! Våran stora lilla mellantjej♥

Liten Majken 3 mån

Vi har laddat med paket och tårta med levande ljus såklart, så skruttan får blåsa imorgon bitti!
Frågan är bara hur jag ska hinna upp före henne.. haha..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till Majken!!

2011-10-03 @ 08:34:54
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja bärsele, det funkat väldigt bra faktiskt!, ska bli skoj att träffa er på onsdag. Nu har jag tagit en massa kort här hemma nu ska jag bara lägga ut dem på tradera, sen så får vi hålla tummarna:)!

2011-10-03 @ 14:14:10
Postat av: Lill å Trollen

Grattis till Majken.. Kramar från oss i bärget.. :)

2011-10-03 @ 16:30:53
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Knajn

Grattis till Majken från oss! Jisses vad tiden går fort märker jag nu när jag ser bilden. Det var ju nyss! Kram /Knajn och Tott <3

2011-10-03 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0