Bla Bla Bla....

Idag har vi äntligen vågat oss utanför dörren! Förkylning från hell har vi haft i över en vecka men nuså börjar de ge sig!
Jag och K har passat på att renovera lilla toan när vi ändå har varit inne å snorat! Efter att ha målat väggen med TRE(!!!) olika kulörer blev jag äntligen nöjd. Allt som kan krångla har krånglat men nu ser jag snart slutet på de här lilla projektet oxå.. Slipper gästerna gå ut å pinka på gården;)

Thea frågade nyss om hon kunde få lite "tuggetummej" men jag tycker de passar bättre med godis såhär på en fredag så det ska vi åka och handla nu!

Lite lila mosaik är på plats...


Kommentarer
Postat av: eva27

Va snyggt!!!

2011-10-15 @ 23:08:20
Postat av: Linda

Skitsnygg mosaik! Varifrån kommer den? Har letat efter exakt denna mosaik till köket....

2012-01-30 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0