slutet av veckan

Vad har hänt hos oss dom senaste veckan då?


♥ Jag har fått fräknar=vår!
♥ Min gammelmormor gick bort förra veckan så nu är vi "bara" fyra generationer flickor:( Sorgligt..
♥ Majken pratar sätter ord på mer och mer.. En riktig liten pratkvarn vars favorithyss är att hämta stolar  och klättra upp i kökskkåpen och ta för sig av maten på egen hand. Hon gnager genom tex kakpaketen för att få smaka...
♥ Kristoffer fick en rejäl spark i örat när han letade puffar från Liten i magen i förrgår!
♥ Mjölk kanske är det godaste som finns i hela världen just nu!
♥ Jag vågade till sist ringa och förvarna chefen att jag kommer vara mammaledig i sommar, så nu fungerar jag som folk igen! Pjuh!
♥ Vi ska beställa syskonvagnen nu till veckan!
♥ Thealubbe har växt ur alla sina byxor på längden, över EN NATT, eller nåt! Inte undra på att hon har klagat på växtvärk:) Konstigt nog står fötterna still på storlek 24! Hur litet är inte det liksom? Vad har din ca 3åring för skostorlek? haha... 





Har jag berättat att som slåss oxå?
;)


Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Vad är det för syskonvagn då.. :)?? Emilia har strl 28 på vinterskorna.. ;) Men jag tror att det är för att hon ska kunna ha raggisar i.. Annars tror jag hon har 26 eller nå.. !!

2011-03-06 @ 09:08:08
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: emelie

Va blir det för syskonvagn? :)

2011-03-06 @ 11:15:24
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jasmine

du har så fina barn så!

2011-03-07 @ 08:18:42
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0