tisdag

Thea är på dagis. Majken ligger ute i vagnen och sover. Jag och Kristoffer förbereder maten och passar på att pussas. Sen pratar vi i normal ton till varandra utan att behöva överrösta två gamar.

Idag är vi nyttiga med lite grönsaker i ugnen..

Tjejerna får fiskpinnar o dillsås ist..
Jag som hade bestämt mig för att aldrig göra speciella "barnvänliga" maträtter till mina barn! -Tji fick jag...


Efter att ha gluttat på skattebeskedet igår kväll känns det riktigt bra faktiskt! Och det känns bra att jag inte känner att jag vill bränna allt på en utlandsresa:) Å det går ju inte heller när vi ska vara hemma och förhoppningsvis snosa bebis istället. Men det finns ju såklart andra hål att fylla... SOM ALLTID. 

Jag funderar bara på en sak..
Varför man blir sådär superglad när man får reda på att man ska få tillbaka en massa pengar? Har man inte lånat ut pengar till staten för en ganska dålig ränta liksom?
Det vore väl smartare att spara pengarna på egen hand ist? Fast man slipper ju iofs hålla på och välja bland olika sparformer... Äh. Jag kanske är helt ute och cyklar..

På eftermiddagen när K jobbar tar vi nog en vända till stora lekparken! Kanske är det nån mer som har fattat grejen med vår nu, så det blir lite fler barn ute nu??:)

Nu ska kycklingklubborna in i ugnen!

Tjingtjong!



Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Nej tyvärr..!! Har de blåa ofodrade didriksons till salu, sen har jag ett par rosa bamse galonbyxor i strl 86 tror jag.. Oxå ofodrat..!!! Annars så är det dåligt med regnställ..!!

Ska vi ses i veckan..??=)

2011-03-22 @ 20:29:58
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0