onsdag?

Finns det hjärterum, finns det stjärterum♥

Idag känner jag livslust igen haha..
Linnea har varit här på morgonkvisten och vi åt en delicious frukost tillsammans..
Statoils bakeoffbullar, choboy, nypressad apelsinjuice, yoghurt, kräm, ägg, Det mesta i frukostväg alltså!

Nu har jag dammsugit hela huset, ankisarna har fått sin frukost o vi är alla nybajsade;)

Thea har coolat ner sig lite och sitter och gör konstverk..
Prydnadshästen har fått skor och packning.


Jag ska snart ut och rulla Majken i vagnen nåt varv i rondellen så hon somnar, då ska jag gräva i frysen efter nån lunch. Först ska vi kika in på hm.se och beställa en solhatt(!?) till Thea.. Hon har tjatat hela morgonen.
Hello Kitty såklart!!! 

Hon klädde på sig själv igår. Rosa Kittytischa, rosa leggings och rosa volangkjol utanpå...uhh vilket ryschpysch!
Allt jag har lärt henne om alla fina färger, tex grön, blå, orange och gult då??! :O


Nää nu går vi ut!


Kommentarer
Postat av: eva27

Heja Thea- jag håller på dig!Pink pink pink!!!

2011-03-16 @ 15:09:47
Postat av: Nenna

Fin hatt, fin.

2011-03-16 @ 22:23:24
URL: http://mittstorafetakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0