Ultraljudet

Igår fick jag se världens sötaste bebis på ultraljudsskärmen i Falun:) Våran älskade lilla trea!
Tyvärr blev vi utan barnvakt så Kristoffer och tjejerna fick sitta och ute i väntrummet under tiden jag var inne:/
Bilderna vi fick var inte dom bästa heller, så han blev besviken..
Men allt såg bra ut och det var ju huvudsaken!

Mot slutet av undersökningen tog jag mod till mig och frågade om det gick och se vilket kön bebisen hade. "Då ska vi glutta lite här", sa läkaren och fick fram nåt som hon tyckte såg ut som..... mja. Vi tyckte vi såg lika båda två, men när hon skulle försöka få till en bättre bild, kastade bebisen upp benen mot axlarna och ville absolut inte räta ut sig så vi fick vara nöjda med det lilla vi såg;)


Jag har ju varit HUR nojjig som helst, men nu vågar jag börja planera lite mer♥

Efteråt åkte Kristoffer hem för han skulle jobba. Jag och tjejerna hoppade av i Borlänge och myste lite där, sen tog vi bussen hem. Kulkul!


Kommentarer
Postat av: :D

fan vad roligt det skulle vara om det var en liten pojke denna gång, men det tror jag att det är! :D

2011-03-01 @ 10:38:16
Postat av: emelie

VAR DET POJKE ELLER FLICKA?? :) HIHI NYFIKEN ! :)

2011-03-01 @ 16:25:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att allt såg bra ut på UL!

Grattis igen :)

2011-03-01 @ 20:26:26
URL: http://babylife.webblogg.se/
Postat av: Lill å Barnen

Åh, skönt att allt var bra.. :) Måste ses snart.. :)

2011-03-02 @ 21:38:29
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0