tråkiga

Vi firade 4-årig förlovningsdag igår den 8 mars!
På självaste fettisdagen, internationella kvinnodagen OCH internationella pannkaksdagen.. Herrejesus!

Jomen vi firade järnet på varsin del av soffan...
På kvällen när fortfarande ingen av oss hade lyckats klura ut i smyg vad vi skulle hitta på med/för den andre, konstaterade vi att vi nog skulle överleva utan firande ändå!
 Jag skulle gärna vilja gå ut och äta nåt fint men jag blir ändå bara besviken på maten och tycker att jag gör godare hemma.. haha..

På tal om att vara tråkig!
Jag har lyckats följa en hel serie på tv! 5/5 avsnitt...!

Varför? Det är inte bra direkt.

Sen har jag precis börjat återhämtat mig från gråtattackerna i förrgår. "En unge i minuten" missade väl ingen?:)


Nää.. här har jag inte tid att sitta mer, Jag ska kika vart nya vagnen befinner sig!:O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0