sjukling

Såhär har Thea lagat i ca 20 timmar nu.. Lillsnufflan har feber:(
Å dom som skulle ha pyjamasparty på dagis idag.. De var väl typiskt. Och tandläkartiden imorgon måste jag boka om!
Tur att Kristoffer har sin lediga vecka nu iaf, så vi kan hjälpas åt att trösta knyttet.

I förrgår sa jag; Det var längesen vi var sjuka nu.. 
Tänk att det aldrig slår fel! Två dagar senare brukar nån av oss vara krasslig.
Som mamma har man nåt konstigt sjätte sinne;)


Igår kväll fick Kristoffer fart på mig och jag la ut fler auktioner på Tradera.
1½ timme för att lägga ut 10 auktioner!!!
Finns det några knep för att det inte ska ta sån jäkla tid???

Fast nu har jag en spännande vecka framöver, att följa buden.. haha..

Och vagnen då?? Jag hoppas att den anländer till Västerås idag och att jag får den hem till mig imorgon fredag. Men sån tur brukar jag väl inte ha. Blää.

Nää, nu ringa tandläkaren. Sen jobba.


Kommentarer
Postat av: Jeja

Krama om guddottern min, det e så tråkigt när dom blir så sjuka i feber gör ont i mamma hjärtat då dom bara kan ligga så där. Kramar till er alla från norrland

2011-03-10 @ 09:47:46
Postat av: eva27

Stackars fina Thea, hoppas hon får många sjukpresenter! Hälsa o pussa o god bättring!

2011-03-10 @ 10:05:32
Postat av: Lill å Trollen

Gu jag vart å tänka på att jag svara juh aldrig dej på smset.. =O Men vi får ta å ses nästa vecka då istället om ni kan..??? Torsdag reser vi bort från sverige, kommer hem söndag..!! men förre de kanske vi kan ses.. :) Länge sen nu..

Hoppas hon kryar på sej snabbt..!! Kramar från oss.!

2011-03-10 @ 11:47:50
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0