Måndag och ny vecka

I onsdags fick Thea feber, sen hosta på det.. I fredags fick jag hosta och i lördags kom febern.
Idag känns Majken varm och är snorig å hostig. Thea och jag är fortfarande lite skruttiga..
Åh så kul det kan vara...:/

Kan nästan säga att jag föredrar magsjuka (de här får jag fan för..) Då är det kräkor huxflux, sen är det över.
Hosta slem å torka snor gör man i veckor, så jäkla trist!!! 

Sen väckte Thea mig 4.30 imorse med att gallskrika -Jag ramlar ur säääängen, HJÄÄÄÄLP! RÄDDA MIIIIG!
Då kan jag tillägga att hon låg brevid mig i våran säng, mot väggen..koko drömmar.
Sen när jag försöker lugna henne blir det samma visa varje gång. Hon blir mer och mer upprörd och vrålar ännu högre, SJÄLVKLART väcker hon Majken och jag blir sur.

Hur långa blir inte dagarna när man stiger upp så tidigt!?!!?
 
Nu ligger vi iaf och myser!
Vecka 22 idag:)
Sparkarna börjar bli riktigt hårda och syns tydligt utanpå, men det verkar inte Majken bry sig om:D


Kristoffer är frisk som vanligt och åkte iväg till jobbet kl 04 imorse. Han är utlånad till nån annan avd i några veckor framöver! Bra för honom att få se lite "nytt"!

Han har förövrigt varit VÄRLDENS BÄSTA♥ när vi har varit sjuka!
Hämtat, torkat, fixat maten, handlat, tagit med Majken till badhuset, rensat avloppen på toan, t o m micron fick sig en omgång!

Nu är det dax för frukost för andra gången idag!
BAJS på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baiz.

2011-03-14 @ 09:20:24
Postat av: Lill å Trollen

vilken mys bild..:)

2011-03-14 @ 09:53:23
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: emelie

Skulle du ha jackan ??

2011-03-14 @ 10:09:00
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: JennY

Här är vi också snorkråkor, så det blir väl inge dagis denna veckan.

Loke skrek också i sömnen i natt, men han skulle ha sina pärlor och kulor som Tor tagit av honom :S

konstigt det där, men det tyder ju på att våra små liv börjar bli stora och verkligen drömmer riktiga drömmar. vi får ses när alla är friska. den 10:e april är det kalas!

kram från familjen snorkråka.

2011-03-14 @ 11:44:55
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0