...

Jag kom nyss hem från jobbet till ett dukat matbord och tre stycken hjärtegull♥

Nu sover girlsen och jag har hunnit med att knåda ihop en deg..
Hittade en smidigt recept i Hemköpsreklamen(?!) idag.
 Förbered idag, grädda imorgon bitti! -Låter fint!

Så ser dom små stackrarna ut nu..


Nu ska jag bunkra upp med 200 rullar skithuspapper till mina tårar och plocka fram hörselkåpor till K, så han slipper höra på mitt bölande;) Kl 21 sänds "En unge i minuten" =D

Alltså, stackars K som får se på mina tjejprogram som tex Top Model, Familjen Annorlunda, Halv åtta hos mig och div barnfödarserier..
En liten tv till står på inköpslistan med andra ord.

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja eller hur, hur underbart som helst:) Bf är 9 augusti, när är det dax för dig? Jag kollar upp när jag ska till Ludvika sen så hör jag av mig:), vore kanon trevligt att träffas!!

2011-03-15 @ 10:28:06
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe samma här, stackars J får sitta och titta på mina program. Fast vi har tre tv apparater till i källaren. :D

2011-03-15 @ 22:53:58
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0