Elintajm

Imorse hade vi vårat traditionella lördagsfika på Bk´s..
Majken sov bort fikat, men Thea var pigg och glad! Hon har ju pratat hela veckan om påskägg och påskharen och idag skulle vi spana in alla äggen på Åhlens.

Latte med chokladsmak och sugrör ska ´re va!
Jag och Thea delade som vanligt;)


"Mamma, kan vi prata lite om påskäggen nu...?", sen ska jag fråga henne vad hon tror att hon får i ägget och om hon tror att det blir ett stort eller litet ägg.. Sen lär vi oss vart man ska leta om man säger "fågel, fisk eller mittemellan":)

Iallafall har jag haft Elintajm idag och fyndade vita och lila sneakers i skinn från Lacoste och en tunn jacka nu till våren till mig själv!:) Nu är jag glad igen! Jag är trött på att se ut som värsta morsaskogsmullen i praktiska vatten o vindtäta kläder, nu vill jag känna mig vårfiiin!


Nu sitter vi hemma igen och degar (leker med lera).
Pappsen kommer snart hem från jobbet!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0