Ännu mera kladd

Vi har haft en fullspäckad förmiddag med jobb för min del, Kristoffer gick iväg med tjejerna till Villgott och lekte, sen möttes vi upp på stan och åt lunch tillsammans.
 
Jag hann in en vända på Lindex och hittade lite smått å gott till tjejerna & Liten i magen, sen vidare till Åhlens och köpte muffinsformar och såpbubblor.. Jag tänkte vi skulle pyssla lite på em då vi inte har nåt annat alls planerat för en gångs skull!!

Thea ville baka muffins med Dumle i som vi hade köpt (iofs 5 st) men dom hann Majken käka upp medans jag var på övervåningen och fixade med annat, så det blev banan & kanelmuffins ist.... 


Fula som stryk eftersom dom "rinner ut" trots dubbla formar..
Jag måste skaffa en riktig muffinplåt!

Dom fick bra betyg av tjejerna iaf, och dom blev inte torra så jag får väl vara nöjd!

Nu river dom hela nedervåningen, TÄNK att dom måste underhållas nästan hela tiden!!:)
Det är nog det jobbigaste med småbarn, att man nästan aldrig får nån liten paus mellan allt man gör hela dagarna. Det går i ett, det kan nog dom flesta mammor o pappor hålla med om va?
Eller har jag kanske taskig tajming??;)

Just nu vill jag bara lägga mig raklång på soffan och kika på magen som går i vågor;) Vecka 23 idag,
men näää. Nu ska vi på med galonisarna och härja ute på gården istället...

Tjing tjong!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0