MammaTheaMajken... Idag var jag och K på...

img_5273 (MMS)

MammaTheaMajken... Idag var jag och K på tillväxt-UL och fick en liten titt på lilla bebisen innan det är dax att komma ut till oss:)  Allt såg bra ut och doktorn uppskattade bebis vikt till 3150 gram nu i vecka 37+3. Följer den viktkurvan borde det bli ca 3900 gram vid bf, så ingen jättebebis alltså:)  Thea vägde 3240  gram och Majken 3827 gram, båda födda prick på bf så jag undrar verkligen när den här bebisen vill titta ut??! Trean brukar kunna vara lite krånglig har jag hört.. Hmm..


Kommentarer
Postat av: Petra

ååh vad gosigt med ultraljudet:) o vilken gosig bild! :)

2011-07-08 @ 18:57:41
URL: http://petand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0