jäkla ungar

Igår kväll ringde Linnea och ville prata med Thea. Hon undrade vart hon hade lagt diademet hon sprang runt med när vi var hem till dom tidigare på em. Det var puts väck, och självklart var det Linneas kompis diadem som skulle lämnas tillbaka. Tror ni hon visste vart hon hade lagt det?
Nopp.

Och nu på morgonen när jag hade klickat i allt på POP´s hemsida jag skulle köpa och skulle betala, var min bankdosa SPÅRLÖST försvunnen. Efter att vi hade vänt upp och ned på hela nedervåningen i över en timme, gick jag ut till bilen och hämtade hennes dagisrygga. Thea hade såklart packat ned dosan där. Så fint så...Grrr...

Men alltså. VI GÖR INGET ANNAT ÄN ATT LETA EFTER FÖRSVUNNA SAKER!

Jaja.
Idag är både jag och K lediga så Thea fick vara hemma från dagis oxå.
Vi ska nooog till badhuset. Efter att UPS har varit här och hämtat vårat Xbox som ska fraktas iväg till Tyskland för lagning. Majken slet i den där grejen man lägger skivan i så den vill inte matas in längre... KUL MED BARN HÖRRNI!


Jag  hittade en passande t-shirt till MinnaPinna.
"Here comes trouble"
Åhlens 79:-


Kommentarer
Postat av: knajn

haha! tuff tischa :)

2011-01-12 @ 11:19:44
Postat av: E

Den passar bra på lilla råttan höhö..

2011-01-12 @ 13:13:20
Postat av: Johanna

Ojdå vilka busfrön!

tischan skulle va perfekt på lilla alice! är den ekologisk?? hoppas den finns här i borlänge, så fin! :)

2011-01-12 @ 20:22:01
Postat av: Anonym

Vet du vilka tider badhsuset har öppet? Vill så gärna gå dit med alice:)

2011-01-12 @ 20:27:02
Postat av: Anonym

Vet du vilka tider badhsuset har öppet? Vill så gärna gå dit med alice:)

2011-01-12 @ 20:27:21
Postat av: Elin

Johanna: nää, tror tyvärr inte den var ekologisk:(

Badhuset uppskattas verkligen av tjejerna, idag hade vi ävebtyrsbadet för oss själva!!- hela tiden haha.. Kika här:



http://www.ludvika.se/upplevagora/sporthallen/hallariludvikasporthall/simhallar/oppettiderochpriser.4.55e94f9a1284469542880008375.html

2011-01-12 @ 21:32:19
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0