torsdag

Thea är på dagis och Majken sover middag redan så jag tänkte att jag skulle passa på att lägga ut lite saker på tradera MEEEN, batteriet i kameran är såklart slut. Jäkla bajs!

Kristoffer väckte mig imorse med frågan om jag vill åka till Stockholm nu till helgen. Å vad svarar Elin på det?? -JA! Såklart jag vill. Jessica och sambo ska dit över helgen och då vore det ju ett ypperligt tillfälle att passa på att träffas. Thea längtar! (Och sen ville jag spana in en ny vagn i storstaden;)

Nu ska jag bara klura ut hur och vem som ska jobba ist för mig på lördag.. hm. Och Tupperware-tanten kommer ju på lördag med grejerna som vi beställde, dom ska ju betalas då och jag ska ju till Hanna på lördag oxå.
Jobbigt läge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar inte på lördag... nenna

2011-01-27 @ 22:05:34
Postat av: Petra

Ja visst är det rörigt med dom där veckorna, jag blir helt snurrig:)

Nope vi kollade inget kön, det får bli en överraskning:)

Det vore ju kul med en flicka eftersom syrran fick det o dom blir så jämngamla, men jag tror nog mest att det blir en pojk faktiskt. Det spelar precis ingen roll vad det blir, jag är bara så himla glad att det blir:)

2011-01-28 @ 07:03:59
URL: http://petand.blogg.se/
Postat av: Niclassigrid

I want to say - thank you for this!

2011-09-08 @ 14:00:26
URL: http://niclassigrid.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0