rensar å städar

Kristoffer har sin lediga vecka just nu. Då passar jag på att städa och RENSA! Ahh.. Jag njuter verkligen när jag får gå igenom garderober, hyllor, leksaker mm och kika vad vi har för krafs.

Idag var det tjejernas ytterkläder och skor som fick sig en check. Som vanligt kan jag konstatera att Majken inte behöver nåt alls:( Möjligtvis ett par gummistövlar i strl 22 el 23 men det blir ju senare i vår.

Thea däremot behöver en hel del. Och speciellt en ny skaljacka och skalbyxor. Från Polarn! Åh så kul. Dom har såå fina färger på ingång..

Förresten, Varorna jag klickade hem från POP i förrgår morse dök upp på mitt vanliga utlämningsställe efter ett dygn exakt. Snacka om expressleverans! Inget som ska skickas tillbaka och dessutom betalade jag 1070:- ist för 2475:- Mycket bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0