Knyta knutar

Vi satt på Thea hennes badrock efter badet men jag fick absolut inte knyta den. Hon springer in på sitt rum och efter nån minut kommer hon in till oss i badrummet med en dubbelknut runt midjan.
Hon har knutit den själv säger hon och visar hur hon gjorde. Lätt som en plätt!

Det hade jag ingen aning om att hon kunde! Hon suger in ALLT man säger å gör, och sen en vecka tillbaka är hon inne i sin första riktiga "varfördå-period" 
Duktiga Thea♥

Jag tror vi ska läsa lite extra i Alfonsboken nu..


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja det har ju funnits sen vi var små :) Kommer ihåg att mamma hade såna partyn!

Men det är bra grejer :)

Får se om jag hinner förbi imorgon, får ju inte missa loppisen på folkan! Fast det har ju bara öppet till 15..

Men kanske ses imorgon då =)



2011-01-14 @ 21:50:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0