Kärring


Igår smäll det till i ryggen när jag bar 4 kassar mat och 2 paket blöjor på samma gång.
Nu har jag världens ryggskott!
Att jag aldrig lär mig att det är smartare att gå flera vändor...suck.

Majken är söt i sina nya kläder jag fyndade av Mia igår!
Mops-mössan var liiite för stor, så den får nog Thea ist..

Dino-tröjan och puffbrallorna passade perfekt!
Allt från Meandi.


Ikväll står bamsegympan på schemat, men Kristoffer får nog åka själv med Thea.
Förresten ska Thea börja på skidskola uppe på Källbotten imorgon:) Kul!

Nää nu ska vi baka mammas godaste siktkakor!


Kommentarer
Postat av: eva27

Oj, stackars Elin - du får låta Kristoffer ge dig lite värme och massage!

2011-01-27 @ 01:00:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0