17/1

Måndag igen! Thea är (som vanligt) ledig från dagis idag. Vi ska på öppen grupp vid församlingsgården ist. Det är öppet första gången idag efter ett långt juluppehåll.

Vi var ju på bio igår, jag och Thea. Som vanligt var vi ensamma när vi ska hitta på nåt kul, men en hel biosalong för oss själva var ju inte helt fel heller:)
  



Tupperwarepartyt jag hade i Lördags gick super! Med 16 gäster och sålda varor för ca 5300 kan jag inte vara annat än nöjd. TACK ni som kom! Förutom att tanten var måttligt seg hade vi lite kul iaf... å jag fick ju MASSOR av extra prylar i bonus och gåvor höhöhö...

Nu är det dax att göra oss iordning!


Kommentarer
Postat av: Lill å Barnen

Nästa gång hänger vi med er.. =) Tack!! =)

2011-01-17 @ 12:29:34
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Sara

Gahh, herregud! Och ja är skit avis på dej som fick en Quick Chef 3, fy vad orättvist. :p

2011-01-18 @ 22:16:18
Postat av: Sara

Gud Tindra skulle aldrig kunna sitta still under en hel film. Duktigt Thea!

2011-01-18 @ 22:19:45
URL: http://saraochminafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0