Bästaste Thea

Thea min älskade stora skrutt.. Hon har blivit såå dramatisk av sig, alltså lite mer än tidigare;)

Jämt när vi sitter i bilen vill jag poppa musik. Thea vill prata. Så direkt jag höjer volymen vrålar hon upprört;
-Mamma prata med mig!!! Varför vill du inte prata med mig? Vad ska jag göra mig till??! Men asså prata med mig nu.

Å grejen är att jag pratar mer än gärna med henne. Hela dagarna babblar vi med varandra tycker jag, men just i bilen tycker jag att det är skönt att få lyssna på radion:)
Kanske för att jag njuter av att tjejerna sitter fastspända så jag vet vart jag har dom och vad dom gör... Nä förresten. Dom klär av sig både vantar, mössor, strumpor och skor så jag får börja om från början när vi ska ut ur bilen och nyper varandra i händerna, men ändå.

Annars går Thea på toaletten själv nu:) Me proud, jag vet!
Visst får man kontrolllukta på tassarna och lyssna efter spolljud men hon fixar det galant! Kommer det bajs ropar hon på oss såklart.



Kommentarer
Postat av: emelie

Här är det tvärtom, HÖJ HÖJ HÖJ mamma !! Vill lyssna högt på stereon!! Haha :D

VA duktig hon e med toaletten, men hon har väl varit blöjtorr innan el?

2011-02-05 @ 17:19:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0