fläskläpp, biobesök och knuffar

Lillsnufflan fick idag världens fläskläpp efter gungning ute med syrran:(
FYRA jack i överläppen tack vare dom fyra bissingarna och blodet sprutade, (UUH!) men det gick snabbt över!
Hon fick ju syn på gungan igen;)



Den står ut fint..:/

Thea måste däremot haft en superdag!
Först sov hon till kl nio. Söndagsfrukost. Slöade på soffan framför barnprogram till 11. Ut och lekte.
Lunch. Sen bäst av ALLT! Biobesök med mormor:)
Dom kollade på julkalendersfilmen "Gyllene Knorren/Orren?! som tydligen var jättebra=S

Världsvant rusade hon fram till kassan och ställde sig i kön. Hon hade redan bestämt sig för popcorn och colanappar. Och denna gång var det iaf fler barn/mammor/pappor än bara hon själv;)


Jag och Kristoffer tog Majken i vagnen och gick en sväng så att hon somnade, sen vidare till Engeln.
Där satt vi med varsin Iphone och såg dumma ut-. Men man måste ju passa på att njuta av lugnet..
Dock var den någon liiiten typ i magen som absolut INTE ville att jag skulle sitta framåtlutad så jag fick sitta sådär klumpigt gravidaktigt och luta mig bakåt på stolen, hihi:) V 20 nu!

Nu ska jag koka köörv och börja duka fram kvällsmaten.

Ha en mysig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lill

Åh, jag vill se gyllene knorren.. ;) Men vill inte gå själv..;) Milia tror jag inte skulle klara så länge å sitta.. Gick det bra med thea på bion..? Satt hon stilla hela tiden..? Vill att det ska vissa någon "kort" barnfilm, så man kan testa å se om hon klarar de..!! =) Men det kanske kommer nå sådan film snart..

2011-02-27 @ 19:06:18
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: eva27

Men Elin, stackars Majken - är hon inte lite väl ung! O jag som trodde att du inte tyckte att mina botoxväninnor var fina!!!

2011-02-28 @ 00:12:44
Postat av: JennY

redan v 20, herrejisses vad tiden går fort...

dags för en fika o lek snart?

kram

2011-02-28 @ 14:37:04
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0