torsdag

Jag är TRÖTT på att frysa hela dagarna!!! Usch för vintern nu. Ge mig vår och värmande sooool!!

I väntan på våren vitaminboostar vi med gul kiwi! Mmmm..
Lite varm O´boy med vispgrädde har väl oxå slinkit ned dom senaste dagarna..
Har hela familjen cravings??!

Vi fyndade ju några böcker igår!!


"Adjö, herr Muffin", som handlar om marsvinet Muffin som en dag får ont i magen, måste vara den sorgligaste och braigaste boken på länge! Om döden på ett fint sätt liksom. 
Jag fick hålla mig från att inte börja snyfta ljudligt:(

"Busiga Bebben" läser vi i förberedningssyfte;)
Thea börjar få kläm på de där med bebisar i mammornas mage, hur dom får i sig mat och sånt..
När Majken låg i magen var hon för liten för att förstå, men nu så!
Igår sa hon att bebisen nog var hungrig på popcorn och ville att vi skulle gå på bio allihopa så bebisen fick äta de..haha.. Undra vem som egentligen var sugen på de!?;)

"Rut och Knut" har vi inte läst än. Får se vad Thea tycker sen..



Undra sa flundra om vi ska satsa på nån timme på Villgott snart...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj. Jag fick en klump i halsen bara när jag hörde titeln. Usch vad sorgligt

2011-02-24 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0