blandad kompott

Majken=4(!?!) tänder påväg upp=GRINSIPPA!
Nu mutar jag med fredagsgodiset i förväg för att få sitta för mig själv vid datorn i några minuter.
Jag är en dålig mamma, såklart.

Jag vet att ni tycker de är skittråkigt att läsa om allt jag älskar från Polarn.
Men jag måste.



Jag tycker att dom röda skalisarna passar bäst till jackan, men Thea vill hellre ha gröna byxor.. Hmm.
DYRT blir det iaf, så jag väntar på min bonuscheck och ev rabatt! Dom borde dyka upp i dagarna.

Numera kan ni kalla mig "Servicekonsulent" ist för godisplockare haha. Jag fick nämligen reda på att jag har fast jobb med en mycket bättre timlön. Jippiii!! Det passar ju mig och mitt gravida tillstånd perfekt!.. Ehhum...Halshugg mig någon!

Annars sprattlar det till i magen titt som tätt. HUR mysigt som HELST!
Kan ni förstå hur spännande det är, vilket kön bebisen har? när man har två döttrar sen innan? Iiiih.

Ni får ha en härlig fredag på er! UT i solen å njuuut!


Kommentarer
Postat av: sabina

Grattis till fast jobb!!!



jag kämpar fortfarande, inte det lättaste i dessa tider...



KRAM

2011-02-19 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0