Snövit

Mormor och Fia kom förbi med en överraskning till Thea och Majken!

Hon blev helt frälst i Snövit-filmen efter att vi hyrde den i förrgår så nu måste vi köpa hem fler Disneyklassiker. Till och med JAG klarade av att titta på hela filmen! Jag fick lite flashbacks från när jag var liten:)
Skönheten & Odjuret, Aristocats och Robin Hood står på min önskelista.

När mormor kom skrek Majken; MOMMOOOOOJ!
Hon har blivit så duktig på att prata. Mycket tidigare i utvecklingen än Thea.
Nu i kväll har hon suttit med "Toker-gubben" och sagt "toookeej, toookej"

Sen har dom suttit med Theas doktorglasögon och tokat sig...♥
 

Mina små sjärtegryn!
Nu ska jag svänga ihop en makaronilåda till Kristoffer så han har nån lunch imorgon.
Sen blir det ryggläge. Pjuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0