Svullfredag

Idag har vi varit till badhuset med Emilia och Lill!
Dagen till ära hade jag tagit med mig min lilla digitalkamera men nåt är knas med den så jag kan inte ladda upp nå bilder. Men men.. Tack för en trevlig förmiddag!
Nästa gång testar vi Aqua Nova:)

Å vilka bekymmer jag har haft med kvällsmaten idag!! Jag har varken haft ork att fixa nåt eller matlust! 
Fredagsmysmat är det viktigaste på hela veckan tycker jag. Kristoffer skulle lika gärna steka på blodpudding, men jag vill att det känns att det är fredag! Även om arbetsveckan inte är slut för våran del ändå... suck.

Hursomhelst. Lite tända ljus och en hemgjord pizza med skinka, champinjoner & mozzarella.

Efterrätten tar vi snart när småpluttarna sover...höhö

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0