Stockholmshelg

Vi kom iväg till Stockholm i fredags, helt enligt planerna.
Dock började vi kräkas direkt vi kom fram, jag, Thea och Majken. Först trodde vi lite naivt att vi var åksjuka efter att ha virrat runt en timme i storstaden men när kräkorna förvandlades till väääldigt löst bajs oxå var det bara att acceptera magsjuka. KUL!

På söndagen vågade vi oss iaf ut för att träffas... Men väldans vad lite kort vi tog!








Thea riktigt NJÖT av att åka vagn och buss i storstaden..
Hon hade ett sånt här leende konstant på läpparna:)


Majken fick nya prickiga stövlar och blev såå mallig:)


Idag ringde Jessica och berättade att hon hade kräkts... Förlåt;)

Äääee men kul att vi kunde komma Eva! Eller hur;)





Kommentarer
Postat av: Jeja

Ja det kom som ett brev på posten, men var värt det. Så mysigt å få krama om flickorna sen att thea kände igen mig var såååå kul. Hoppas vi ses snart igen.

2011-02-01 @ 23:07:41
Postat av: eva27

Jag tyckte det var toppen, att ni var här och jag fick ju en sovkompis- det är inte alltid man bara får hålla handen och sova!!!

Maggie och Jocke njöt också av er!

2011-02-02 @ 08:51:06
Postat av: Maggie

Det var så kul att se er även om det tyvärr bara blev så kort!!! Kramar på er

2011-02-02 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0