Saffranssemlor


Jag hittade släta saffransbullar i frysen sen i julas och vips hade dom förvandlats till små minisemlor!:)
Gulliga och goda, fast jag föredrar nog vanliga traditionella semlor i varm mjölk ändå..

Nu sitter vi och fundrar på vad vi ska hitta på. Kanske en sväng till Villgott när Kristoffer åker iväg och jobbar?! Eller inte.. Det är inte ofta vi har idétorka haha..

Och för er som undrar...
Jag har inte shoppat upp pengarna jag samlade in för Tupperwaregrejerna!;) 
Jenny är snäll och fixar med sig dom hem från Borlänge ikväll, så imorgon finns dom här hos mig hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: emelie

Va gott med semla :D

2011-02-03 @ 16:53:57
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: JennY

Jaa ooo så snäll jag är =)

Hoppas alla blir nöjda med sina saker, och att du övertalar folk att boka demo med mig nu =)



Det kanske är dags att ses snart, killarna pratar mycket om Thea och Majken...

kram!

2011-02-04 @ 10:17:46
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0