Pippi på mönster

Idag kom paketet från POP som jag hade beställt!
Thea tyckte jackan var "JÄTTEJÄTTEFIN" Bra betyg!
Jag blir ändå lite fundersam och vill ha en enfärgad overall att komplettera med;)
"Rasta-mössan" gillade hon inte, men den får stanna ändå!

Jag beställde även den gula toppen som båda tjejerna har på sig. Den gula färgen hette gul/grå. Dvs urtvättad eller som att man har tvättat den med en svart tröja som färgat av sig, FIIIIIN iaf!

Majkenskruttan är aaaaningen lik Toker i Snövit...

Dom röda skalbyxorna är köpta på Åhlens, 20% just nu, så 239:- var ju helt överkomligt!
Thea tyckte INTE att det var lika kul...

Annars har vi varit på sång på em, alltid lika kul!
 
Nu ska jag och min stora älskling spela Fia med Knuff och jag ska hämta mig en filbunke och några kiwisar.
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0