Måndag

Imorse skjutsade jag Thea till dagis och jag och Majken åkte vidare till Kyrkansbanantimme själva..De känns inge bra när hon inte är med, jag känner mig halv. Nog för att jag vet att hon trivs på dagis men ändå lite sorgligt:(

Nu har vi ätit lunch och Kristoffer som egentligen har sin lediga vecka är på möte hela dagen så vi får roa oss hemma nu ett tag tills vårat stora ♥ kommer hem!


Förresten, Tupperwareprylarna finns hemma hos mig nu för den som är intresserad av att hämta dom!

BAJS!

Kommentarer
Postat av: emelie

Känner lika inför morgondagen :/ Thilde ska gå på dagis efter flera veckors uppehåll :/

Känner mig så taskig som lämnar iväg henne, me nhon vill ju själv gå!

Dom hinner inte tänka på att vi är borta, för dom har så skoj med kompisarna.. :D

2011-02-07 @ 18:19:55
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0