Lediga

Äntligen är vi lediga tillsammans igen!
Först fick vi sovmorgon till 7.30 (vad har hänt?!) 3 dagar i rad!!
Vi skjutsade Thea till dagis, dom hade utedag med skidåkning nu i det fina vädret!
Sen har vi handlat, lagat mat, rensat i kökskåpen, vikt tvätt, dammsugit hela huset..blablabla

De går ju sjukt snabbt när man är två vuxna som hjälps åt!

Nu ska vi klä på oss och gå iväg till kyrkan för lite sång!
Kristoffer ska efter lite mutning gå hem till Totte och spela Xbox medan vi är där haha..
Det var inte lätt att komma på vad jag ville "ha" av honom för han fixar ju å grejar för mig alltid ändå..
Fotmassage tills jag somnar varje kväll å annat lyx! Jag är så bortskämd så:) 

Nä slut på skrytet, nu äre bråttom!


Kommentarer
Postat av: eva27

Vilket härligt kort - en riktig vinnarbild! Du får skicka in den till tidningen.

2011-02-08 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0