♥ Dagens... LISTA!

Dagens humör: Vaknade ovanligt glad och kär, sen blev jag grinig ett tag.
Dagens mående: Det värker i min ena skinka. Ischias eller nåt annat trevligt..
Dagens borde: Lägga ut prylar på Tradera.
Dagens elakaste: Är Linnea som nobbade vårat besök och hellre gick ut på en promenad
Dagens planer: Vi vill byta ut våra förlovningsringar. Hur gör vi?
Dagens vill ha: En reconding av bilen.  
Dagens längtan: Till månadsskiftet feb/mars
Dagens fundering: Kan jag skjuta hundägare som inte plockar upp skiten efter sina hundar?
Dagens beroende: Tuggummi
Dagens tråkigaste: Jobba
Dagens inköp: Nötfärs, mjölk, choklad, äpplen och apelsiner
Dagens omtanke: Går till Karin och Totte! Håll utkik i brevinkastet;)

Kommentarer
Postat av: knajn

Ååå.. vi är i linköping nu men kollar när vi kommer hem!!

2011-02-03 @ 21:10:39
Postat av: Maria

Hej!



Vi känner ej varandra men sets några gånger på stan när du varit med Hanna.



Nu tänkte jag bolla lite med dig då du är lika vagntokig som jag om inte en smula värre!

Ja jag har just nu min älskade Emmaljunga ozone den lila. Då vet du nog vem jag är.



Var och klämde och kände på nya brio spin igår. Funderar nu på att byta, men jag tveckar. De dom gjort om är.



1,5 dm längre ryggstöd

3 lägen varav ett nästan helt liggläge

en störe suflett.



http://www.brio.se/sv-SE/To_Go_Stroller/Push_Chairs/Spin.aspx



Skulle du byta ozonen mot denna?



Kan du komma med för och nakdelar på båda vagnarna!



Hälsningar Maria

2011-02-03 @ 21:47:44
Postat av: emelie

Nej tror inte det, såg bara 1 ialla fall.

Vi har också kikat efter en sån, men nu hittade hon en och ville själv ha den :)

Ynka 25:- det är ju ingenting.. Dom hade rea på åhlens fram tills på söndag..

2011-02-03 @ 21:53:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Elin

Maria: Haha.. Du är VÄRRE;)



Jag har oxå kikat på brio spin tidigare i höstas, men inte gillat färgkombinationerna chassi/tyg fast nu har dom ju kommit i jättefina färger! Pink eller brown/beige va superfina! Eller helsvart med nån snygg sittdyna haha..Vilken är du inne på?

(Men den lila Emmaljungan är ju bara finast ändå:)



Nåt mer jag inte gillade då var att den känns lite trång och låg i sittdelen, fast det är ju jämfört med min nitrosittdel. Och nu till vår/sommar behövs ju varken tjocka ytterkläder eller fotsack?:)



Nu när dom har ändrat nästan allt som jag inte gillade då så blir det ju en supervagn! Den känns väl mindre än Ozonen va? Jag har inte sett den live. Går sufletten att dra fram längre nu? Och är fotstödet tillräckligt långt?



Jag kommer nog aldrig göra mig av med min Nitro, men de är bara för att den börjar bli så sliten och har knappt nåt andrahandsvärde nu, Men jag skulle lätt vilja komplettera med en Brio spin i vagngaraget..hehe.



//Elin

2011-02-03 @ 23:04:04
Postat av: Maria

Min syster har just köpt spin -10 och hon sa att Linnéa får lätt plats med både åkpåse,skor och overall i spinen. så så trång är den tydligen inte. Den är mindre på så sätt att den är högre när den är ihopp fälld. 4 cm smalare en nitro och ozonen i hjulbredd! Den kanske är någon cm kortare på längden ihopfälld. Jag älskade nitron,men jag älskar min ozone enu mer. Klart bästa vagnen jag köpt. Jah satte ner Elliot i spin -10 äldeles för liten. Halva huvudet ovanför kanten och benstödet kändes för kort. I -11 så hade han goda margenaler kvar. Både för ben och huvud. Suffleten är större men går ej att dra fram som på din nitro. Jag funderar på en helsvart eller en pink, men jag vill ha en pink med svart chassi! Men Elin jag har bara EN vagn i mitt vagngarage. ;) Hur många har du gått igenom på dina två sötnossar?



/ Maria

2011-02-03 @ 23:30:45
Postat av: emelie

Japp :) Klart hon måste ha Emil outfiten :)

Tråkigt att du inte hittade nån mer :/ har du kollat på leksaksaffären?

2011-02-04 @ 07:12:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

Min gumma har haft 13 vagnar! Och hur två stycken hemma!

Nu är hon sugen på en ny vagn :) Någon som är förvånad :)

Älskar dig Elin

2011-02-04 @ 09:30:06
Postat av: Maria

Då är det konstaterat Elin. Jag har haft 8 vagnar totalt till min 3 <3. Du är VÄRRE ;). men det är ju så jäkla roligt med vagnar. Du och jag stå och kränga vagnar hela dagarna. De skulle vara något de!!!



/ Maria

2011-02-04 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0