Äntligen!

Som jag har väntat på kallelsen till RUL och igår kom den äntligen!! Jag blev så ivrig att jag slet sönder halva papperet, men det viktigaste ser jag iaf:)


Kommer vara v 19+4 då och jag skulle tro att det stämmer ganska bra eftersom vi gjorde ett tidigt ul i vecka 13+0 och då kan man efter dom måtten få fram ett ganska exakt BF.

Att det är någon som lever där inne, det känner jag♥, men sen ska ju allt annat se bra ut.. Huuh=S
Kan man ha tur en tredje gång?!

Allt vad graviditet innebär är EXAKT lika pirrigt och nervöst som när Thea och Majken låg i magen, så jag kan inte säga att jag har blivit avtrubbad nu inför en tredje gång, Ok, att sitta och göra glukosbelastning en FEMTE gång var inte så värst spännande men annars så;)

Nu ska vi klura ut vart vi ska göra av Thea och Majken medan vi ska dit.. Alla jäklar har ju jobb och har dom inte jobb så är dom för gamla för att ta hand om två småttingar. Att gå själv är inte ett alternativ. Fast det är ju sportlov den veckan..Hmm.. EVA ELLER FIA?!! Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Jeja

Det är ju synd att vi bor så långt borta, jag som har så många ledig dagar och inte så svårt att byta på jobbet heller för den delen. Hade sååååå gärna haft flickorna. Krama dom från faster i norrland

2011-02-15 @ 11:42:30
Postat av: Petra

där kom den:)

Jag är helt säker på att allt ser bra ut!

Tycker det är så kul att vi ska ha barn i samma veva! :)

2011-02-15 @ 12:44:07
URL: http://petand.blogg.se/
Postat av: Linda&Julius

Nämen Grattis! Också har ni inte sagt nåt...hihi då blir det ju nästan samtidigt igen ju :) Vad roligt, hälsa La Familia! Ses nästa tisdag!

2011-02-15 @ 18:13:10
Postat av: eva27

Anmäler mig härmed som barnvakt! Så mysigt så:)!

2011-02-15 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0