3


Våra små gullungar♥

Den ena är knasigare än den andra...

Majken envisas med att hon MÅSTE rensa snorkråkor ur näsan innan hon kan lägga sig för att sova. Om inte går hon upp ur sängen, ställer sig i trappen och vrålar "nooookåka" "hejpa meeej". Sen går det bra att lägga sig. Dessutom vill hon spela angry birds på ajfånen, JÄMT.

Thea har växt så snabbt den sista tiden att motoriken inte riktigt hunnit med.. Hon snubblar och ligger mer än hon står upp, hon kladdar och spiller värre än någonsin och låter precis som en liten bebis när hon får sina utbrott. Dille på plåster har hon oxå...

Sixten har ju inte så mycket ideér för sig, ännu:) Men han har ju lite att brås på och ta efter sen..
Ja, Herrejösses va jobbigt det är med barn!!! Tänk vad man släpar runt på dom och fatta hur mycket man gör för dom! Världens jobbigaste o världens bästa.

Idag har jag iaf varit på stan och shoppat en nagelsax, barnschampo, två polosar (såna runt halsen).
Vi hann med en fika på BK´s oxå.. Där gick jag ifrån min mobil som jag hade lagt på bordet.. Virrhöna som jag är! Tack o lov var det två killar som hade lämnat in den! (en extra guldstjärna till dom)

Nu sitter jag och tittar på Kristoffer som sitter i sin onepiece och ser väääldigt........nöjd ut.
Vuxna män i sparkdräkt.. asså... jag vet inte riktigt..;p
Äh..godnatt då!


Kommentarer
Postat av: eva27

Finns det nåt foto på "babyn"?

2011-09-04 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0